vineri, 3 iulie 2009

Sambata- 11 iulie - ora 20.00 concert A.L.E. si No Remorse


Concert A.L.E. "HAPPY FU:)IN’ BIRTHDAY TOUR" (Cluj, Heavy Metal / Glam Rock / Hard Rock) şi NoRemorse (Piteşti, Alternative Rock) // Eveniment susţinut de: ANTISTRESS, ARCHWAY, BESTIAL.ro, ePITESTI.ro, EYEONMETAL.ro, INDEXSTIRI.ro, HELLOPitesti.ro, METALACT.com, METALFORCE.ro, METALASSAULT.ro, PITESTI.net, SERVICII24H.ro, SAPTESERI.HAI LA ROCK!

Un comentariu:

  1. Cu un repertoriu dinamic format din piese proprii şi cover-uri după trupe celebre, A.L.E. va recita pentru a doua oară la noi în oraş, alături de o trupă binecunoscută publicului argeşean, No Remorse.

    "În luna iulie (oficial pe data de 1 iulie) A.L.E. aniversează un an de când a luat fiinţă. Am decis să îl sărbătorim printr-un mic turneu numit "HAPPY FU:)IN' BIRTHDAY”. Având în vedere că mai aproape de data oficială nu s-a putut din motive pur obiective şi că am fost invitaţi la “ROCK RIVER FEST - CERNAVODĂ” am hotărât să legăm şi un concert la Galaţi.
    De asemenea nu am uitat Piteştiul, unde am mai cântat şi ne-am bucurat de o echipa de origanizatori excepţionali, condiţii de nota zece şi un public ce a spart scara de notare. Ne bucurăm ca lucrăm cu aceeaşi organizatori, avem încrederea că şi de data aceasta condiţiile vor fi peste aşteptări şi sperăm să găsim cel puţin acelaşi public minunat.” Trupa A.L.E.

    Aşadar A.L.E. vă aşteaptă să îi susţineţi, pentru a vă bucura de o serată ROCK autentică!

    RăspundețiȘtergere